איך לקדם את העסק שלך באמצעות how to?
 
תוכן ויזואלי הוא תוכן ממש מהנה שאפשר לעשות בעזרתו דברים רבים.
אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שימוש ב how to.
how to, אני יודעת שלכל אחת יש מה להראות "איך לעשות" משהו, שאחרים ירצו ללמוד.
אפילו דברים קטנים, בבית, בסטודיו.
וזהו תוכן שברגע אחד צופים בו, רואים אותו, ומיד קולטים מה קורה מבלי
להשתמש בהרבה מילים.

לכן, צפי בפרק הבא ותראי איך אפשר לעשות זאת..

ואם עוד לא צפית בפרקים הקודמים בתוכנית את מוזמנת:
פרק 1 - מהו תוכן ויזואלי 
פרק 2 - 3 טיפים לשדרוג תמונה שצולמה בסמארטפון 
פרק 3 - איך להכין תוכן ויזואלי יומיומי בקלות ליצירת נוכחות במדיה החברתית
פרק 4 - איך לקדם את העסק שלך באמצעות how to?
פרק 5 - איך יוצרים קולא'ז תמונות בסמארטפון? 

perek-19-19

וגם הכנתי סרטון מתומלל, לנוחיותך.

היי כאן טלי יחיה,

והיום אנחנו נגלה איך אפשר לקדם את העסק באופן עצמאי בעזרת how to.

היי כאן טלי יחיה מ-Createit – ללמוד ולעשות בעצמך.

אנחנו בפרק נוסף של CreateTV, תכנית אינטרנטית שעולה בכל יום שני ובה אתן לך כלים נפלאים איך את יכולה לקדם את העסק שלך בעזרת שימוש בתוכן ויזואלי.

חשבת פעם שהדרך בה את עושה את המוצרים שלך יכולים להיות אמצעי דרכו את משווקת את המוצרים שלך? לדרך הזו קוראים how to. בעברית זה נשמע קצת פחות סקסי, "הכיצד" או "איך". אז מה שאנחנו נעשה, אפשר להשתמש במושג how to ואני רוצה להראות לכן איך אפשר לעשות את זה בדרך נפלאה. וכמובן, כל מה שאני אוהבת לעשות זה להשתמש בסמאטרפון שלכם שבאמצעותו אפשר לעשות דברים נפלאים וכבר אנחנו מתחילים.

את הפרק הזה לקחתי דווקא מתוך משהו שעלה אצלי בדף. אצלי בדף לפני כמה חודשים העליתי סרטון שבו הראיתי איך לעטוף מחברת. זה מאד הפתיע אותי מה שהיה שם כי בתקופה מאד קצרה בזמן מאד קצר פתאום נהייתה חשיפה מטורפת לסרטון הזה. זה סרטון שבעצם הראיתי איך לעטוף מחברות. אני באופן אישי אוהבת לקחת מחברות מכריכה קשה לשימושים של העסק, שימושים שלי ולעטוף אותן בבד שאני אוהבת. פשוט הראיתי איך לעשות את זה. לקחתי סמאטרפון, צילמתי בוידאו איך לעשות את זה, ממש רואים את הידיים שלי תוך כדי הסרטון והעליתי את זה לעסק. העליתי את זה לדף העסקי ושכחתי מזה. אחרי כמה זמן פתאום התחילה להיות תפוצה וכל הזמן ראיתי את זה ברשת. הפייסבוק אפילו שלח לי התראה – שימי לב, יש לך לזה הרבה מאד צפיות. זה יכול להיות רעיון להראות איך עושים את הדבירם. עכשיו זה לא חייב להיות דווקא המוצרים שלך, זה יכול להיות דברים שנלווים שנמצאים אצלך בסטודיו. אם למשל כמו הדוגמא שהראיתי לכם היום איך לעצב פד לעכבר. אני אוהבת את הפדים שלי פרחוניים, צבעוניים, עטופים עם איזשהי דוגמא של תחרה קטנה, אז הראיתי איך לעשות את זה. זה לא מוצר שאני מוכרת אבל זה מוצר שדרכו אני מראה עוד קצת על מה קורה אצלי בסטודיו מה קורה אצלי בשולחן ככה שאין לך מה לחשוש מלחשוף דרך עבודה שלך של מוצר מסוים. זה יכול להיות חשיפה של מוצר שאת רוצה להוריד אותו מהמדפים. אני רוצה לגלות לך סוד קטן: אנשים שיראו את ה-how to יוכלו ללמוד עליך איך את עושה את הדברים אבל זה עדיין לא אומר שיפסיקו לקנות ממך את המוצר הזה. כי לפעמים אנשים אוהבים פשוט לקנות, זה נחמד להם לראות איך עושים את הדברים אבל זה עדיין לא אומר שהם יעשו. ובהמשך לרעיון הזה של להראות לאנשים מה עושים, דווקא אנשים שיקחו את הרעיון שלך ויעשו את זה בכוחות עצמם אלה אנשים שלא יקנו ממך את המוצר. אז מה אכפת לך לשתף ולחשוף איזשהו מוצר שאת עושה? זה יכול להיות כלי נהדר. אבל, בסרטון הזה מה שאני רוצה להראות זה לא איך עושים את זה בוידאו. כי וידאו זה דרך נהדרת לעשות את זה אבל אני רוצה להראות לך דרך נוספת, דרך שבה אנחנו נצלם את השלבים של תהליך המוצר שלנו, של איך עושים את המוצרים ואותו אנחנו נעלה לרשת.

למה כדאי לך לעשות את זה בכלל?

זו דרך נפלאה לתקשר עם הלקוחות שלך. זו דרך נפלאה להראות, לתת ממך אליהם דברים גם אם זה לא בתשלום. זה דרך נפלאה ללקוחות שלך להכיר עוד קצת אותך. זו גם דרך נפלאה לגרום לשיתופים יותר גדולים כי אנשים אוהבים להראות how to, הם אוהבים להעביר את זה הלאה. לכן, זה יכול לייצר אצלך איזשהי תקשורת בתוך הדף. אנשים שיגיבו לזה, אנשים שיעשו לזה לייקים, אנשים שישתפו ואנשים שגם יראו לך אחרי זה תוצרים איך הם עשו את זה בעצמם.

אני רוצה להראות כמה דוגמאות של how to. דוגמא אחת זה איך להתאפר, הרי רובנו לא הולכות למאפרת על מנת להתאפר כל בוקר, כמובן שלא. לעיתים נדירות אנחנו מתאפרות רק כאשר יוצאים לאירוע מסוים, משהו מאד מיוחד קורה במשפחה. אז תראו איזה יופי, בדרך אחת אפשר ללמד אותנו איך להתאפר שלב אחרי שלב וגם אפשר לראות פה בסריקה אחת של העין, אפשר להבין איך לעשות את זה. זה הכח של how to, שזה פשוט מתגלגל לנו על הקיר, אנחנו רואים את זה, מיד נחשפים ומיד מבינים איך לעשות.

הדוגמא של הקעריות שוקולד. איזו דוגמא נפלאה של קעריות שוקולד, איך להכין אותן, להשתמש בהן בארוחת ערב מפנקת כשרוצים לתת ככה עם גלידה וקצפת לאורחים. ובאמת לא ידעתי איך עושים את זה. ברגע שנתקלתי ב-how to הזה אמרתי "וואו, את זה אני חייבת לעשות". מה פה באמת מקסים בחשיפה שלנו של משהו שאנחנו עושים? מה שזה עושה זה שזה גורם לאנשים שהם לא קרובים אלינו לראות את הדברים האלה וללמוד איך לעשות את זה ככה שסביר להניח שהם בכל מקרה לא היו קונים את המוצר הזה מאיתנו אבל מה שזה כן עשה זה יצר לנו חשיפה לא רק בארץ אלא אם אנחנו נעלה את זה במדיה חברתית כמו פינטרסט, אם אנחנ ונעלה את זה באינסטגרם ונעשה האטשגים נוכל להחשף לכל העולם. גם אם לא יקנו מאיתנו עדיין זה דברים שאנחנו עושים והם נפלאים לשתף אותם וזה כיף להעלות תוכן כזה לרשת.

לכבוד הסרטון הזה גם אני הכנתי לכם how to קטן. מה שעשיתי זה לקחת דוגמא של פד מעוצב, אני אוהבת לקחת פדים ולעצב אותם, וזה ככה מגניב על השולחן. אני רוצה דרך זה להסביר לכם איך עושים את זה כי יש פה כמה כללים מאד חשובים שכדאי ככה לעבוד לפיהם כדי שה-how to יעבוד. דבר ראשון, אם יש לכם חצובה כדאי להניח במקום קבוע ולצלם. אם לא, אז גם אפשר בסמאטרפון אבל תנסו כל פעם לשים את הסמאטרפון, לצלם, מאותה נקודת זווית. לא לשנות זוויות, לא לצלם פעם אחת מלמעלה ופעם אחת מהצד, זה מבלבל את העין, העין רוצה בסריקה אחת לראות את הדברים. דבר שני שכדאי לשים לב זה לחפש איזשהו רקע אחיד. לא לצלם את זה על רקע של נוף, או רקע של דוגמא פרחונית או דוגמא מסוימת כי שוב , זה מטשטש את העיקר. אנחנו רוצים להתמקד באיך לעשות את זה ולא ביופי של הדברים שנמצאים בצד.

דבר שני, ברגע שאתן רוצות להתחיל לסדר את זה אחד ליד השני, לכתוב מספרים. לכתוב איזה שלב אחרי איזה שלב. שלב 1,2,3,4 בתוך העיצוב של ה-how to. אני מאד אוהבת שגם יש כותרת ושהכותרת נמצאת ממש בתוך ה-how to ולא רק בפוסט. ככה שאם נתקלים במקרה בתמונה ברשת אפשר מיד להבין מה כתוב שם. דבר נוסף, כדאי להכניס לתוך התמונה את הלוגו שלכן. זה תוכן מקורי שלכן, זה תוכן נהדר שהוא שלכן אז כדאי שידעו מי עשה את זה ומי ייצר את זה.

אני רגע חוזרת להתחלה, התמונה הראשונה, כדאי שתהיה תמונה שבה רואים את כל הפריטים שאיתם אתן עובדות. מה בדיוק הולך להיות בתוך ההכנה של המוצר ובשלב האחרון להראות את המוצר בשלב הסופי שלו. איך הוא יראה, אפשר גם לצלם במקום הטבי שלו.

בואו נסכם מה היה לנו כאן. ראינו מה זה האו טו ואיך כדאי להשתשמ בו. ראינו דוגמאות איך עושים את זה ואיך בעזרת סריקה מהירה של העין בעצם רואים איך נתקלים במוצר ואיך אפשר לעשות אותו לבד. הבנו שזה לא כל כך נורא לשתף את הלקוחות שלכם איך אתן עושות מוצרים מסוימים. דבר נוסף שראינו זה מה הכללים ואיך כדאי לעשות את ה-how to. מאד חשוב, הדבר הכי חשוב כאן זה לא לצלם מזוויות צילום שונות. נסו לשמור על זווית צילום אחת.

אז מה היה לנו כאן? דבר ראשון אני אשמח שתשאלו אותי שאלות על כל מה שעולה לכן לגבי כל מה שקשור לתוכן ויזואלי שאני אוכל לענות על זה בפרקים הבאים. דבר שני, כדאי מאד להרשם לאתר, שתוכלו לקבל בכל יום שני אליכן למייל את הלינק לצפייה בסרטון שלא תפספסו את כל התוכן המעניין הזה. דבר שלישי זה להגיב, תגיבו כאן למטה ונוכל לקיים דיון על how to ואיך אפשר לעשות את זה. ואם יש לכם שאלות על מה קורה עם זה ואיך אפשר לשתף את זה. תודה רבה לכן ונתראה ביום שני בשבוע הבא!