סיפורים ויזואליים בעסקים #1 - סיון שטרנבך

"ויז'ואל סטוריטלינג" הוא מושג חדש בעולמות השיווק –
השיווק הוויזואלי תופס מקום משמעותי יותר מבעבר. התפיסה של הלקוחות את העסק בעזרת הוויז׳ואל מאפשרת לשקף את האישיות שלנו כבעלי עסקים, וכך קל יותר לספר את הסיפור של העסק.
איך זה מקדם לנו את העסק?
"ויז'ואל סטוריטלינג" מייצר תקשורת והבנה מהירה וברורה ומאפשר ללקוחות שלנו וללקוחות פוטנציאליים להיחשף, לדעת ולהכיר אותנו קצת יותר כבעלי עסקים, וכך להיות לקוחות טובים הרבה יותר, כאלה שקונים, מגיבים ומתייחסים לעשייה שלנו.

זהו מדור חדש בבלוג, שבו בעלי עסקים יספרו את סיפור העסק שלהם באמצעות (איך לא?) הוויז׳ואל.
והפעם פוסט #1 - סיון שטרנבך.

סיון שטרנבך – סיפור סינדרלה. 
אמנית ויוצרת בלונים מקרמיקה, יצרה בחוג קרמיקה (כמו כולנו, לא?) צלחות, כוסות, קעריות. בביתה ניצב פריט אמנות, בלון מברזל מעשה ידיו של האמן ערן שקין. סיון התאהבה בדימוי של הבלון והחליטה להכין בלון, אבל עשוי קרמיקה. בתחילה יצרה שלושה בלונים, אחד מהם עבור חברתה. את השניים הנותרים תלתה בביתה. קרן, אוצרת תערוכות נחשבת מאוד בעולם האמנות, ביקרה את סיון והתלהבה מאוד מהבלון. סיון נתנה לה אחד מתנה, וגם היא תלתה אותו מיד בביתה. שבוע לאחר מכן קיימה קרן בביתה מכירה שנתית למכירת חפצי אמנות. במהלך המכירה קיבלה קרן הזמנות ל-15–20 בלונים כאלה.
כך זה התחיל. סיון ממש לא תכננה את זה – לפתוח עסק, למכור בלונים – אבל מאז הכול כבר היסטוריה. לסיון יש הזמנות בלתי פוסקות מכל רחבי העולם.
ההנאה והאושר הגדולים שלה הם פשוט ליצור, וזה מה שהיא עושה ברוב שעות היום. עם הזמן היא גם מתפתחת מבחינה אמנותית, וכך גם הבלונים עברו שינויים – לא רק בלונים רגילים אלא גם בלוני הליום, בלוני אותיות מהליום ועוד.
בואו תכירו את הוויז'ואל סטוריטלינג של סיון.

תמונת סלפי המבטאת הישג משמעותי בחיי העסק שלך

 

הרגע המשמעותי ביותר עד היום היה הצגת העבודות שלי בחלונות הראווה המפורסמים של החנות Bergdorf Goodman בניו יורק בקיץ האחרון. הרגע הזה היה עבורי סגירת מעגל של עבודה שנמשכה למעלה משנה – החל בארגון פגישה עם הצוות המעצב את חלונות הראווה, לאחר מכן תהליך יצירה של כ-100 בלונים מפוסלים ולבסוף השיא של עמידה מול החלונות והגשמת החלום.

תמונה המבטאת תהליך עבודה בעסק שלך הצילום

 

הצילום הזה, שחברתי המעצבת הגרפית עדי עיני צילמה כשביקרה אותי בסטודיו, אהובה עליי במיוחד. יש משהו בצילום הזה שמשקף את מה שאני מרגישה כשאני יוצרת, מעין רוגע מפויס ותועפות של שקט נפשי.

תצלום ממבט־על של שולחן העבודה שלך

 

כך נראה ״שולחן העבודה שלי״. תהליך יצירת בלון הפך עם השנים לחוויה מדיטטיבית. תהליך יצירת הבלונים חייב להיות הדבר הראשון שאני עושה כשאני מגיעה לסטודיו: שולחן העבודה ריק ונקי, הדליים מרופדים במגבת, מוכנים לקבלת הבלון לחיקם, ושקט מסביב. אני עוטפת בלונים שאני מנפחת בחֵמָר ומחליקה אותם לשלמות. התהליך הזה, אחרי מאות פעמים אם לא יותר, הוא מרגיע ומנחם.
זוהי בעצם תחילתו של כל בלון...

תמונה חווייתית הממחישה לצופה מהו העסק שלך עבורך

 

העיסוק שלי ממלא אותי באושר, איך לא? אני עושה מה שאני הכי אוהבת, יש לי סטודיו שהוא רק שלי, הזמן הוא שלי ולמדתי לנהל אותו בצורה כזו שאני מספיקה הכול, כולל חופשות בחו"ל, סיורי אמנות בארץ וגם ארוחת צוהריים מדי פעם עם חברה. את העבודות הגמורות, אלו שעדיין אין לי צילום שלהן אני קודם כל מגניבה אותם הביתה, מוצאת איזו נעל מתאימה ומביימת צילום. העבודות בצירוף הנעליים אהובות עליי במיוחד, ואני חושבת שהן מעבירות גם בצופים סוג של חוויה.

תמונה שלך משעות הפנאי המבטאת תחביב או עיסוק אהוב בשעות שלאחר העבודה

 

מלבד העבודה בסטודיו אני מתחזקת כבר 5 שנים בלוג של מתכונים שנקרא "המטבח של סיון". אני מפרסמת מתכונים שאני נהנית לבשל או לאפות למשפחה ולחברים שבאים להתארח. למשל בשבת האחרונה בישלתי אורז תמרהִנדי, דגים צלויים על הפלנצ׳ה מעל כרוב צלוי ורוטב חמאת פונזו. אני מפרסמת את המתכונים בבלוג. המטבח האסייתי הוא האהוב עליי.

תמונה המבטאת טיפ חשוב שלך לקוראים

 

עבודת קיר שצילמתי השנה כשביקרתי בדובאי.
אני אוהבת מאוד לטייל בעולם, לחוות מקומות, להכיר אנשים, לטעום טעמים ולפגוש אמנות מקומית. אני נושמת אחרת מחוץ לארץ, והלב פועם בקצב שונה. אני משוכנעת שמסעותיי בעולם עושים אותי מי שאני (בין שאר ההשפעות כמובן), והם בהחלט מספקים את יצר הסקרנות שלי ומעוררים בי השראה גדולה.

ועכשו - אני, 
הוויז'ואל, כך אני רואה את השיווק, פותח עוד צדדים, נותן לנו הזדמנות להציץ ולהכיר את האנשים מעט יותר.
כך אנחנו הופכים להיות דמויות עגולות, רכות, משתפות. כשאנחנו כבעלי עסקים משתפים מעט יותר מעולמות תוכן אחרים, פתאום הלקוחות תופסים אותנו כאנשים הרבה יותר משמעותיים, אנושיים ונגישים.
הדרך ליצור ולבנות מערכות יחסים משמעותית – וכן, ברשתות החברתיות אנחנו בונים מערכות יחסים – היא מערכת יחסים רכה יותר ופתוחה, המאפשרת להכיר, לדעת מי אנחנו.
כל תמונה כזו, כפי שהציגה פה סיון, יכולה להופיע ברשת כפוסט ברשתות החברתיות.
לכן תכננו היטב איזה פוסט חדש תעלו לפייסבוק או לאינסטגרם בקרוב, פוסט כזה שיאפשר להכיר אתכם אחרת, עוד קצת.
שתפו אותי בתגובות, איזו מהתמונה הכי הפתיעה/עניינה/סקרנה אתכם?

טלי

One Response to “סיפורים ויזואליים בעסקים #1 – סיון שטרנבך”

  1. עינב

    פוסט מקסים ומיוחד בדרך בה הוא כתוב. ממחיש היטב את המסר אותו את רוצה להעביר ומעביר מדוייק את סיוון.
    מאד נהניתי לקרוא ולהכיר. תודה🎈

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *